تاثیر دستمال جیب در استایل از دید دکتر میثم شکری ساز

تاثیر دستمال جیب در استایل از دید دکتر میثم شکری ساز

به گفته دکتر میثم شکری ساز تاثیر دستمال جیب در استایل، خیلی زیاد است! خیلی از افراد به این مسئله توجهی ندارند ولی جزئیات کوچک و ساده، می توانند زیبایی تیپ آقایان را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر خود قرار دهند. از زمان های قدیم، آقایان از روش های متنوعی برای بهبود و ارتقا استایل خود استفاده می نمودند. زمانی که شما از کت و شلوار برای استایل های مجلسی استفاده می کنید، باید یک سری نکات خاص را مد نظر قرار دهید. این نکات حجم زیبایی استایل شما را تا حد قابل توجهی ارتقا می دهند. امروز ما قصد داریم تا در مورد پوشت در استایل و نکات مهم استفاده از آن با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

پوشت چیست؟

قبل از پرداختن به تاثیر دستمال جیب در استایل، بیایید چیستی این کالا را زیر ذره بین ببریم. از زبان دکتر میثم شکری ساز پوشت یا دستمال جیب از جمله اکسسوری های مهم مردانه به حساب می آید که افراد خوش پوش به استفاده از آن اهمیت زیادی می دهند. اهمیت این کالا همچون عطر و ساعت در استایل مردانه است. آقایان شیک پوش و جذاب، همواره باید از بهترین مدل های پوشت استفاده نمایند تا بتوانند تیپ ساده و ظاهر یکنواخت کت خود را تحت تاثیر بگذارند. پوشت از جمله ابزار های کاربردی به حساب می آید که استایل شما را مدرن می کند.

به خاطر داشته باشید که پوشت در استایل، یک ابزار یا یک کالای پیچیده نیست! پوشت در واقع یک دستمال جیب یک تکه پارچه ای و چهار گوشه می باشد که استایل و تیپ شما را تا حد قابل توجهی جذاب می کند. به خاطر داشته باشید که به عقیده اکثر کارشناسان، پوشت یکی از جذاب ترین اکسسوری های مردانه به حساب می آید. همین مسئله هم باعث شده تا افراد به استفاده از آن در موقعیت های مختلف علاقه زیادی داشته باشند. دقیقا مشخص نیست که اولین بار کدام گروه از انسان ها نسبت به استفاده از این ابزار اقدام نمودند ولی، در حال حاضر پوشت یکی از مهم ترین اجزای استایل مردانه مدرن به حساب می آید.

پوشت در استایل

بررسی میزان تاثیر دستمال جیب در استایل

با پشت سر گذاشتن مقدمات، ما بالاخره می توانیم به سراغ تاثیر دستمال جیب در استایل برویم. به نظر شما این کالا چقدر روی استایل مردانه موثر است؟ اصلا یک تکه دستمال کوچک چگونه می تواند ظاهر را تغییر دهد؟ بسته به استایل کت شما، پاسخ به این سوال متغیر خواهد بود. بر باور دکتر میثم شکری ساز پوشت از جمله ابزار های کاربردی به حساب می آید که هارمونی تیپ شما را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر خود قرار می دهد. آقایان با استفاده از این کالا می توانند در تیپ خود هارمونی و تعادل ایجاد نمایند. قطعا این مسئله باعث افزایش میزان جذابیت افراد خواهد شد.

پس تاثیر دستمال جیب در استایل آقایان به نوع کت و تیپ آنها بستگی دارد. از دید دکتر میثم شکری ساز در برخی از مواقع شما نیازی به استفاده از پوشت ندارید و در برخی از مواقع، باید بهترین و حرفه ای ترین مدل های این کالا را به کار گیرید. عدم توجه به این موارد می تواند چالش های گسترده ای را سر راه شما قرار دهد. شما باید این مسئله را به خاطر بسپارید که پوشت یک قسمت اضافی از کت یا استایل نیست! در واقع پوشت یک بخش مهم استایل شما می باشد. در نتیجه، توجه به آن اهمیت زیادی خواهد داشت.

انواع مدل دستمال جیب کت

بررسی و معرفی انواع مدل دستمال جیب کت

حال که با تاثیر پوشت در استایل آشنا شدیم، بیایید به سراغ انواع این کالا برویم. در حال حاضر مدل های زیادی از این کالای با ارزش و مهم در بازار موجود می باشد. هر کدام از این مدل های پوشت هم یک سری ویژگی های خاص را در خود جای داده اند. به خاطر داشته باشید که کارشناسان می توانند بر اساس کیفیت، طرح و نحوه تا زدن، این ابزار را در دسته بندی ها و زیر شاخه های مختلفی تقسیم کنند. هر کدام از این زیر شاخه ها، برای یک فرد خاص مناسب هستند.

به اعتقاد دکتر میثم شکری ساز از جمله مهم ترین مدل های پوشت در استایل، باید به مدل های پف دار، پف دار وارونه، رئیس جمهوری، کلاسیک، تک قله، دو قله و غیره اشاره نمود. از نظر کیفیت هم شرکت های تولید کننده می توانند پارچه های مختلفی را برای تولید و طراحی انواع پوشت به کار گیرند. هنگام خرید، شما باید به سراغ بهترین عرضه کنندگان ایرانی فعال در این زمینه بروید. استفاده از بهترین عرضه کنندگان به شما اجازه می دهد تا بهترین انواع مدل دستمال جیب کت را نیز تهیه نمایید.

بهترین روش تا کردن دستمال جیب کدام است؟

حتما شما هم از خود می پرسید که برای بالا بردن تاثیر پوشت در استایل، کدام روش تا زدن را باید مورد استفاده قرار دهیم؟ همانطور که گفته شد، روش های خاصی همچون پف دار، رئیس جمهوری، کلاسیک و غیره از جمله مهم ترین مدل های پوشت به حساب می آیند. با تغییر تکنیک تا زدن، شما می توانید مدل های متنوع تری از این کالا را نیز مورد استفاده قرار دهید. در کل، انواع مختلف پوشت به گونه ای طراحی شده اند تا شما بتوانید هر طرحی که دوست داشتید را با استفاده از آنها پیاده سازی نمایید. متاسفانه مشخص کردن بهترین روش تا کردن این دستمال، کار راحتی نیست! فاکتور های زیادی هستند که می توانند پروسه تا زدن یک پوشت را تحت تاثیر خود قرار دهند.

به عقیده اکثر کاربران، روش تا کردن دستمال جیب به صورت سه برگ اهمیت زیادی دارد. برای استفاده از این تکنیک تا زدن، در ابتدا شما باید پوشت را روی سطحی صاف به شکل مربع پهن کنید. سپس شما باید یک گوشه را بگیرید و آن را روی گوشه مجاور قرار دهید. با این تا، پوشت شکل مثلث را به خود می گیرد. لایه رویی دستمال را مجددا از گوشه پایین بگیرید و روی گوشه بالایی قرار دهید. این کار را با لایه زیری آنقدر تکرار کنید تا شکل متوازی الاضلاع ایجاد شود. در مرحله بعد شما باید زاویه قائم دستمال را روی راس چند ضلعی آن قرار دهید. گوشه ای که ایجاد می شود را همچون برگ باز کنید. به همین راحتی، شکل سه گوش ایجاد می شود.

روش تا کردن دستمال جیب

این مطلب ادامه دارد…